понедельник, 15 мая 2017 г.

Клас 1-Б підтримав Тиждень безпеки дорожнього руху!



В травні 2017 року в Україні Глобальний тиждень безпеки руху! 




1-Б клас, школи №7 прийняв активну участь у вивчені правил дорожнього руху, розглядання програм з безпеки дорожнього руху тощо. 

Діти 1-Б класу були задіяни та зацікавлені у вивчені правил, та зобразили своє бачення на рух в своїх малюнках! Кожен з учнів класу отримав навички в правильній поведінці на дорозі, знання з загальних теоретичних правил дорожнього руху та побачив цікавий підібраний фото-відео матеріал.







1 комментарий:

  1. Всем привет, меня зовут Адрик Вадим, живу в городе Курган, я хочу поделиться со всеми вами здесь, как господин Бенджамин помогает мне с ссудой в 15 000 000,00 рублей на начало доставки еды и напитков после всего, что я поработал Несколько отелей здесь, в кургане, просто зарабатывают на жизнь, но, к сожалению, все еще испытывают трудности с оплатой аренды, но, слава богу, теперь я работаю самостоятельно, у меня работают 5 рабочих. Если вы ищете финансовой свободы, я советую вам связаться с г-ном Бенджамином, указав это электронное письмо ниже и номер заявки. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить