Висновок діяльності

ЗАПОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
КОМУНАРСЬКОГО РАЙОНУ
Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням
іноземної мови № 7
Висновок
на педагогічну та методичну діяльність учасника конкурсу,
вчителя початкових класів Запорізької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови № 7
Запорізької міської ради Запорізької області
Єрьоміної Лариси Іванівни
з проблемної теми:
«Розвиток навичок виразного читання як засіб формування повноцінних читацьких умінь молодших школярів»

     Єрьоміна Лариса Іванівна за час роботи у навчальному закладі  зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог та умілий організатор. Вона проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до завдань нового Державного стандарту початкової загальної освіти, сучасних вимог організації освітнього процесу.    
     Під час організації навчально-виховного процесу вміло застосовує інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів.
      Орієнтуючись на потребу сучасного суспільства у творчий особистості, реалізації завдань нового Державного стандарту початкової загальної освіти в формуванні ключової комунікативної компетентності учнів початкових класів, Лариса Іванівна вибрала для опрацювання тему «Розвиток навичок виразного читання як засіб формування повноцінних читацьких умінь молодших школярів».
     Провідна ідея досвіду  вчителя визначається в тому, що  усвідомлення змісту твору, розуміння його ідейної спрямованості  та виразність читання є нероздільними процесами і дають поштовх до позитивної мотивації та активізації пізнавальної діяльності учнів початкових класів.
    Педагогічна діяльність Єрьоміної Л.І. грунтується на принципах:
науковості, практичної спрямованості знань; мовного чуття, оцінки виразності мовлення; комунікативно – діяльнісного і системного підходу до мовленнєвого розвитку школярів; комплексного інтонаційного підходу до розвитку повноцінних читацьких умінь; індивідуального підходу до учнів.
      Ці принципи навчання  вчитель вміло реалізує шляхом застосування різних форм, методів й прийомів роботи, а також використовує на своїх уроках елементи інноваційних технологій, зокрема: інтерактивних, ігрових, проектних, критичного мислення.
     Вчитель підібрала та систематизувала вправи для формування й розвитку навичок виразного читання учнів початкових класів, пам′ятки для учнів, творчі роботи школярів щодо складання інтонаційного малюнка віршованого твору.
     Стан досвіду за характером новизни – інноваційний, пов′язаний з реалізацією завдань нового  Державного  стандарту початкової загальної освіти.
      Єрьоміна Л.І.  кваліфікований фахівець, який вільно орієнтується у всіх аспектах методики викладання програмних предметів  у початковій школі відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
    Лариса Іванівна уміє швидко прийняти правильне рішення у складних педагогічних ситуаціях. Уміє переконувати та відстоювати свою думку. Намагається завжди бути поінформованою про новації у методиці викладання предметів. На її уроках панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть активну участь у навчальному процесі. Завдячуючи правильній організації роботи вчителька досягла належного рівня засвоєння дітьми навчального матеріалу.
     Єрьоміна Л.І. бере активну участь у роботі  районного методичного    
об'єднання вчителів початкових класів:
1.    у 2010-2011 навчальному році вчитель прийняла участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011», де посіла ІV місце;
2.    у 2011-2012 навчальному році вчитель підготувала презентацію з теми «Отроцтво – синтез суб′єкта діяльності» та взяла участь у роботі третіх районних педагогічних читань з гуманної педагогіки за темою «Дитина: предмет, об′єкт чи  суб′єкт виховання?»;
3.    у 2012-2013 навчальному році вчитель підготувала презентацію з теми «Впровадження нового Державного стандарту  початкової загальної освіти. Освітня галузь «Мови та літератури» та взяла участь у четвертих районних педагогічних читань.
     Значну увагу  вчителька надає роботі з обдарованими учнями, готує їх до участі в різноманітних творчих конкурсах. Підготовлені нею учні ставали переможцями та призерами шкільних та районних творчих конкурсів.
            Наполегливою працею, творчими пошуками Єрьоміна Лариса Іванівна  
       здобула повагу колег, учнів та батьків.




Комментариев нет:

Отправить комментарий