ЗАПОРІЗЬКА
МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ
ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
КОМУНАРСЬКОГО
РАЙОНУ
Запорізька
спеціалізована школа з поглибленим вивченням
іноземної
мови № 7
Висновок
на педагогічну та методичну діяльність учасника конкурсу,
на педагогічну та методичну діяльність учасника конкурсу,
вчителя початкових класів Запорізької спеціалізованої школи з поглибленим
вивченням іноземної мови № 7
Запорізької міської ради
Запорізької області
Єрьоміної Лариси Іванівни
з проблемної теми:
«Розвиток навичок виразного читання як засіб формування
повноцінних читацьких умінь молодших школярів»
Єрьоміна Лариса Іванівна за час роботи
у навчальному закладі зарекомендувала
себе як відповідальний, досвідчений педагог та умілий організатор. Вона
проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів,
відповідно до завдань нового Державного стандарту початкової загальної освіти, сучасних
вимог організації освітнього процесу.
Під час організації навчально-виховного процесу вміло застосовує
інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу активно впроваджувати
методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати
якість знань учнів.
Орієнтуючись на потребу сучасного суспільства у
творчий особистості, реалізації завдань нового Державного стандарту початкової
загальної освіти в формуванні ключової комунікативної компетентності учнів
початкових класів, Лариса Іванівна вибрала для опрацювання тему «Розвиток навичок виразного читання як
засіб формування повноцінних читацьких умінь молодших школярів».
Провідна
ідея досвіду вчителя визначається в тому,
що усвідомлення змісту твору, розуміння
його ідейної спрямованості та виразність
читання є нероздільними процесами і дають поштовх до позитивної мотивації та
активізації пізнавальної діяльності учнів початкових класів.
Педагогічна діяльність Єрьоміної Л.І.
грунтується на принципах:
науковості, практичної спрямованості
знань; мовного чуття, оцінки виразності мовлення; комунікативно – діяльнісного
і системного підходу до мовленнєвого розвитку школярів; комплексного
інтонаційного підходу до розвитку повноцінних читацьких умінь; індивідуального
підходу до учнів.
Ці принципи навчання вчитель вміло
реалізує шляхом застосування різних форм, методів й прийомів роботи, а також
використовує на своїх уроках елементи інноваційних технологій, зокрема: інтерактивних,
ігрових, проектних, критичного мислення.
Вчитель підібрала та
систематизувала вправи для формування й розвитку навичок виразного читання
учнів початкових класів, пам′ятки для учнів, творчі роботи школярів щодо
складання інтонаційного малюнка віршованого твору.
Стан досвіду за характером
новизни – інноваційний, пов′язаний з реалізацією завдань нового Державного
стандарту початкової загальної освіти.
Єрьоміна Л.І. кваліфікований
фахівець, який вільно орієнтується у всіх аспектах методики викладання
програмних предметів у початковій школі
відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Лариса Іванівна уміє швидко прийняти правильне рішення у складних
педагогічних ситуаціях. Уміє переконувати та відстоювати свою думку.
Намагається завжди бути поінформованою про новації у методиці викладання
предметів. На її уроках панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть
активну участь у навчальному процесі. Завдячуючи правильній організації роботи
вчителька досягла належного рівня засвоєння дітьми навчального матеріалу.
Єрьоміна Л.І. бере активну участь у роботі районного методичного
об'єднання вчителів початкових класів:
1. у 2010-2011 навчальному році вчитель прийняла участь у
районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011», де посіла ІV місце;
2. у 2011-2012 навчальному році вчитель підготувала презентацію з теми «Отроцтво – синтез
суб′єкта діяльності» та взяла участь у роботі третіх районних педагогічних
читань з гуманної педагогіки за темою «Дитина: предмет, об′єкт чи суб′єкт виховання?»;
3. у 2012-2013 навчальному році вчитель підготувала
презентацію з теми «Впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Освітня галузь «Мови та
літератури» та взяла участь у четвертих районних педагогічних читань.
Значну увагу вчителька надає
роботі з обдарованими учнями, готує їх до участі в різноманітних творчих
конкурсах. Підготовлені нею учні ставали переможцями та призерами шкільних та
районних творчих конкурсів.
Наполегливою працею, творчими пошуками
Єрьоміна Лариса Іванівна
здобула повагу колег, учнів та батьків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий